čtvrtek 15. února 2007

Lomnice u Rýmařova, 07:42, Neděle



Ma: "Pane, nemohl byste nám prodat ňákej rohlík? My sme od jedné ráno nejedli."
"Kluci já nemůžu, my to máme přesně napočítaný."
Mi: "Tak jenom jeden aspoň, nám je vážně zima. Kurva."
"Jak říkám, je to napočet"
To: "Hovno na počet"
"Cos říkal kurva?!"
Mi: "Promiňte, on je na kašu trochu"
"Do prdele chlapi, takhle se ale s lidma nemluví. Každej máme problémy, ale nebudete na mě hovnovat kurva, to vám říkám"
To: "Sory mistře. Ty budeš asi velký zvíře. Pekař hoven asi."
"Ty vole to se mi snad zdá. Pocem hajzle..."
Ma: "Do piče vole děte do piče! Nešahej na něj kurva!"
"Vy kurvy, já vás rozmrdám!"
Mi: "Dědku ty pudeš."
Ma: "Dostaneš čočku že se posereš ty vole"
"Zkus sáhnout na ty rohlíky a deš ke zdi, buzerante..."
To: "Áá, di do hajzlu, pomoc!"
Ma: "Tos posral ty vole, tos posral!"
Mi: "Podržte ho, já ho pochčiju..."
...
To: "Deme ty vole, deme..."

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

tento váš rádoby vtipný text by nebyl vůbec nic bez oněch vulgaryjních slůvek. ubožáci...

Alois Nebel řekl(a)...

neser kurva